Curve de marca

Initial, nu am dorit sa ma exprim asa – “curve de marca” -, dar nu am gasit o expresie mai potrivita. Poate va dati seama si la cine ma refer sau la ce categorie de femei.

Ma refer la femei pentru ca barbatii care s-ar regasi in situatia expusa mai jos ar forma o categorie cu o alta denumire si ma voi referi la ei separat.

Ce este o curva de marca? In nici un caz nu sunt curvele de lux, ci femeile care sunt ahtiate dupa etalarea brandurilor pe care le poarta. Cele care trebuie sa arate ca au posibilitatea sa-si cumpere diverse lucruri “de marca”. Si nu ar fi un lucru rau daca ar tine marca intr-un loc anume, retras, ascuns, discret… Dar ele isi achizitioneaza obiecte, haine, incaltari ce sunt branduite pe fiecare mm patrat.

Si le vezi peste tot… la televizor, in ziare si reviste, pe strada, nu mai zic de mall-uri – locul de promenada al “ingustului”. Din toate categoriile sociale, cu diferite pretentii (de doamna, de starleta, de om politic, de fashion designer etc.).

Aceste curve din Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara, Bacau, Craiova, Ploiesti, Constanta si din mai toate orasele mari de la noi, din tarisoara asta de imbogatiti peste noapte si de curve prin nastere, nu fac altceva decat sa scarbeasca prin snobismul lor crunt.

Si, culmea, in revistele “apreciate” de moda se promoveaza si astfel de tinute. Probabil ca, in spate, exista vreun barter al patroanei, prin care sa-si mai ia si ea o toala gratis de pe la vreun dealer de marca cu reputatie. Dar, in prostia sa, nu are cum sa-si aleaga ceva cu stil… ca asa a citit ea pe timpul cand mulgea vaca, ca o “curva de marca” de la oras trebuie sa-si arate “vuitonul” si in pasarica, sau pana la pasarica, macar in gura si in fund.

Pantofi cu marca pe post de piele, curele cu catarama cat casa, reprezentand doua litere – GF(Gheorghe Frantu – daca ar stii nea Gheorghe ca a ajuns vedeta nici ca s-ar mai duce la coasa!), costume patate de marci peste marci, posete la fel, tampoane si plasturi marcati… toate nimicurile sunt acum de marca si trebuie sa le cumperi din locul cel mai scump, sa te vada toata lumea, sa stie toti prietenii si nu numai. Sa te duci la Milano sa-ti faci cumparaturile si sa te plangi ca ai mers cu un avion de rahat, ca prostul ala nu si-a permis un avion particular mai pe masura marcii tale de curva, si ca sa-ti treaca supararea mai cumperi si din toate magazinele din tara toate rahaturile pe care nu le porti, ci te duci a doua zi sa le innapoiezi pe motiv ca nu-ti vin bine.

Degeaba zic toti ca acel discret trebuie sa existe si sa domine, dar nu are cine sa auda. Cum se intampla si cu unghiile pictate – pentru ce trebuie sa-ti pui floricele pe unghii? Pe fetita mea as intelege-o – are un an si jumatate, dar pe doamnele astea de pe la noi eu nu le inteleg. Poate au dat in boala copiilor, poate au nevoie de o relansare in ridicol si nu stiu cum sa o faca mai bine? Ei bine, reusesc cu brio!

Imi este mila de branduri, imi este mila de unii oameni care muncesc sa promoveze niste branduri care merita promovate, pentru ca toata munca lor se duce pe apa sambetei in momentul in care un brand de acest tip cade pe mana unei “curve de marca”.

Be first to comment