6 miliarde de dolari pentru Bulgari

In ciuda dificultatilor aparute – concedierea lui John Galliano de la Dior, tentativa de a investi in Hermès, transformata intr-un fiasco – se pare ca nimic nu-l impiedica pe Bernard Arnault sa extinda imperiul luxului LVMH.
Printr-o tranzactie de 6,01 miliarde de dolari, LVMH a acaparat 50,4% din actiunile brandului italian de bijuterii, Bulgari. Aceasta tranzactie este benefica ambelor parti, pentru LVMH insemnand dezvoltarea diviziei de bijuterii, iar pentru Bulgari, extinderea categoriilor de produse. Chiar daca Bulgari s-a remarcat, in prima faza, doar pe parte de bijuterii, brandul s-a dezvoltat, in prezent realizand genti, sau parfumuri, lansand in urma cu cateva saptamani noul parfum Mon Jasmin Noir.

“Our entrance into LVMH will allow Bulgari to reinforce its worldwide growth and to realize noteworthy synergies, in particular in the areas of purchasing and distribution. My vision is that the luxury market will continue to grow in the next 10 years, become progressively and increasingly more competitive, and in more geographical areas. We need to be more competitive in new areas, from Russia to China, India and the Middle East, to prosper.” – a declarat Francesco Trapani, Bulgari CEO, despre tranzactie.

Datorita faptului ca o parte din suma a fost platita in actiuni LVMH, familia Bulgari devine cel de-al doilea partener in LVMH, ca importanta, primul fiind Bernard Arnault.

Be first to comment