Casio – ceasuri in stil japonez


In prezent exista multe branduri de ceasuri, competitia fiind una acerba, calitatea fiind punctul de pornire. Casio este unul dintre aceste branduri, reusind prin produsele realizate sa devina unul dintre cele mai cunoscute si cautate branduri din lume.
Putini insa cunosc faptul ca inainte de a produce camere foto si video, ceasuri, calculatoare, instrumente muzicale sau sisteme PDA, Casio s-a lansat prin realizarea de pipe pentru tigari. In 1946, japonezul Tadao Kashio, fondatorul Casio, a inventat pipa yubiwa (vezi foto stanga), care a cunoscut un adevarat succes, fara de care nu putea realiza primele calculatoare electro-mecanice in 1954. Chiar daca Kashio a inceput activitatea in 1946, compania a fost fondata in anul 1957, cand a lansat primul calculator electronic, devenind leader de piata si mentinandu-si aceasta pozitie pana in prezent. Casio a continuat sa produca calculatoare, amintind aici seria 001 si Casio “Mini”, iar din 1980 a inceput sa-si extinda aria de activitate, in 1983 lansand ceasul G-shock sau, in 2002, prima camera digitala Exilim.

Casio este unul dintre primii producatori de ceasuri pe cuart, digitale si analogice. Ceasurile Casio au fost printre primele care putea indica orele pe diferite fuse orare, temperatura, altitudinea, presiunea atmosferica sau pozitionarea GPS.

Asa cum spuneam, in 1983, Casio lansa primul model G-Shock – DW-5000C, al carui succes a propulsat brandul in acest segement de piata. In 1985 este introdus primul ceas ultra-thin, modelul FS-10, urmat in 1988 de ceasul STING, adresat tinerilor.
Bazandu-se pe noile tehnologii aparute, Casio lanseaza primul ceas cu MP3 player, modelul Wrist Audio Player (WMP-1V), un pas spre viitor, introducand un nou trend in randul utilizatorilor, acela de ceasuri multifunctionale. In anul 2008, Casio inregistreaza un nou salt prin realizarea primului ceas cu radio multi-band, G-SHOCK RISEMAN.
Dintre toti producatorii de ceasuri, Casio a dezvoltat constant si cu un real succes tehnologia, acaparand o mare parte din piata. Prin tehnologie si posibilitatea de a imbunatati constant ceasurile realizate, brandul isi rezerva un viitor plin de succes, depasind asteptarile consumatorilor de Casio.

Be first to comment