Noua campanie Dior remodeleaza “tocilarii”

Cine a spus ca “tocilarele” nu trebuie sa foloseasca produsele Dior? Sau cine a spus ca fetelor nu le plac jocurile pe computer? Dior s-a decis sa uneasca cele doua intrebari printr-un singur raspuns: “Geek chic” – conceptul “pasiunea pentru lucrurile vintage” aplicat intr-un joc retro. Astfel, noile produse Dior sunt prezentate intr-o forma ce-ti aduce aminte de Tetris, Pac-Man si alte jocuri Nintendo. Ca si slogan al campaniei, Dior a adoptat urmatoarea descriere: “A playful look at the world of Dior Beauty.” – adresandu-se astfel, atat adolescentilor, cat si adultilor. Ei, ce spuneti? Parca v-ati mai juca un Tetris…

1 Comment

  • Reply November 8, 2011

    HotelRomania

    Cred ca demult nu am mai vazut o prezentare atat de originala. Si chiar mi s-a facut dor de tetris. Cu siguranta campania va fi un real succes atat pentru adulti cat si pentru adolescenti. Adorabila!!!Hoteluri Brasov

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.