Marc Jacobs – noul Director de Creatie al Diet Coke

Marc-Jacobs-x-Diet-Coke-Campaign.jpeg
Diet Coke si moda au o legatura naturala, deoarece Diet Coke are 0 calorii, ceea ce o face perfecta pentru industria modei, foarte stricta in privinta corpului. Astfel, este firesc ca brandul sa numeasca un designer de moda ca si Director de Creatie; in 2011 acesta a fost Karl Lagerfeld, iar in 2012 Jean Paul Gaultier. 2013 este un an important pentru Diet Coke, deoarece brandul aniverseaza 30 de ani de existenta in Europa. Astfel, numirea lui Marc Jacobs ca si Director de Creatie pentru 2013 este monumentala. Discutand despre colaborare, Jacobs a spus, “Eu consider ca glamour si sexul vand aproape orice”, oferindu-ne astfel o idee despre ceea ce ne putem astepta in acest an. Pentru aniversarea a 30 de ani a brandului, Jacobs a proiectat un ambalaj mai capricios si feminin, care va ajunge luna viitoare in 11 de tari din Europa, inclusiv Marea Britanie, Franta, Benelux si Islanda. El va contribui la designul a trei cutii si trei sticle, si va participa la trei campanii publicitare, fiecare dintre acestea facand referire la anii ‘80, ’90 si, intr-o oarecare masura, la moda aferenta.
O idee de ansamblu asupra cum va arata Domnia Jacobs, este data de reclama in stil pin-up, jucausa si distractiva. Reclama il are in prim-plan pe Jacobs facand o poza la minut cu o cutie de Diet Coke.
Stéphane Sednaoui, cunoscut pentru videoclipurile Red Hot Chili Peppers, este cel care a filmat campania. Reclama il prezinta pe Marc Jacobs la bustul gol amintind de reclamele ‘Coke Hunk’ din anii ‘90.

marc02

Jacobs se amuza pe seama obsesiei oamenilor cu fizicul sau, spunand: “Cred ca este o nebunie faptul ca oamenii vor sa-mi scot camasa. Stii, in curand voi implini 50 de ani; banuiesc ca ar trebui sa ma bucur.”

backstage01

Be first to comment