MEN’S FASHION TRENDS FALL WINTER 2014 2015

trends2014_2015 winter
Tendinţele acestui sezon rece aduc schimbări în paleta coloristică utilizată anul trecut. Astfel, tonurile de albastru sunt înlocuite de variaţii ale verdelui spre galben şi albastru. Tonurile neutre sunt la zi (Clay şi Mushroom), în combinaţie cu variaţii de roşu (Cherry, Wine sau Berry). Imaginile alăturate vor reliefa propunerile unor case de modă ce dau tonul în această iarnă.

CHRISTIAN DIOR
“În mare, am pus ideea de <bărbat>, de individ, înainte de aceea de brand: conceptul bărbatului Dior”, explică Kris van Assche, directorul de creaţie Dior Homme. Colecţia cuprinde o mulţime de broderii, printuri, modele şi bijuterii tipic masculine – ace de cravată, broşe de metal neconvenţionale-, toate acestea aducând un aer de extravaganţă, ludic şi noroc.
[nggallery id=317]
GIVENCHY
Ricardo Tisci a prezentat colecţia Gyvenchy Fall-Winter 2014-2015 pentru bărbaţi într-un spaţiu amenajat sub formă de teren de baschet, deoarece piesele propuse au fost inspirate de acest sport. De asemenea, modele au avut feţele acoperite cu plasă în timpul showului, un element ce duce cu gândul la plasa ce înconjoară terenul de baschet de exterior. Designerul italian a surprins prin siluete şi forme noi, cât şi cu o nouă croială. Siluetele sunt supradimensionate, pantalonii largi se poartă cu fulare de blană şi pulovere largi. Totul este generos, voluminos, dar nu şi fără formă. În ceea ce priveşte accesoriile, şepcile de baschet şi adidaşii alb-negru completează aspectul.

[nggallery id=318]

VERSACE
Din nou, o colecţie foarte ușor de recunoscut marca Versace, plină de glam şi sexy. Printurile sunt tipice Versace, în jurul gâtului modelele au purtat lanțuri de aur cu medalioane mari. Pantalonii au inspiraţii western, unele modele fiind decupate pentru a se vedea lenjeria intimă, lucru ce a surprins publicul prezent, unii declarându-se chiar şocaţi. Explicaţia Donatellei Versace: “O modalitate de a arăta lenjeria”.

[nggallery id=319]

JOHN GALLIANO
Siluete sculptate, texturate, pe tonuri verzi, vişinii, până la cele de pepene galben şi cidru, violet şi gri – o paletă ce se doreşte a ocupa fiecare moment din zi. Jacheta de ciclist, haina de curse, geaca pufoasă sunt unite prin benzi elastice albastre sau gălbui. De la pălăria moale de pâslă, neagră, la adidaşii de ciclist, colecţia Galliano propune un stil care să te aducă la linia de finish în cursa urbanului competitiv.

[nggallery id=320]

LOUIS VUITTON
Colecţia propusă se adresează din nou călătorului, dar de această dată este vorba despre o călătorie digitală, o reacţie a faptului că în prezent lumea este văzută prin intermediul internetului, prin virtual. S-a plecat de la privirea globului pământesc din spaţiu prin intermediul hărţilor NASA şi s-a ajuns la fotografii din Machu Picchu, Cusco sau deşertul Atacama. Ideea acestui sezon este de a îmbina materialele, texturile şi culorile cu noţiunea de digital, noua lume a călătoriilor, ideea de a nu fi niciodată într-un loc anume. Nu s-a dorit realizarea tradiţionalului Vuitton, ci aducerea unui sentiment modern, tehnic.

[nggallery id=321]

PRADA
Showul acestui an a adus o schimbare completă a atitudinii faţă de anii precedenţi, iar noua direcţie abordată este impresionantă. Prezentarea a fost în stilul teatral al Pinei Bausch, din anii ‘ 70/’80. Primul act a cuprins 13 ţinute, pur feminine, pentru a aduce mai multă libertate în moda masculină. Au urmat siluetele subţiri, elegante, inspirate din uniforme militare. Colecţia abundă de ţesături uşoare, unele căptuşite, mătase, pentru a exprima delicateţe. S-a mers pe contraste, nuanţe închise, promovându-se un stil sobru.

[nggallery id=322]

Be first to comment