Fashion, in stil Cadillac

Ani la rand, Cadillac a fost alaturi de lumea modei, dar in calitate de sponsor. 2015 se dovedeste a fi anul in care Cadillac propune un nou stil, de aceasta data nu printr-un nou concept auto, ci prin unul vestimentar.

De fapt, ideea unei colectii proprii a pornit in urma sponsorizarii primului eveniment New York Fashion Week: Men’s – parte a unei strategii de marketing bine calculata, mai ales daca corelam acest pas cu faptul ca New York Fashion Week: Women’s a pierdut sustinatorul principal, Mercedes-Benz.
Cadillac-Capsule-Collection
Revenind la tinutele noastre, Cadillac propune o colectie alcatuita din 15 piese pentru toamna/iarna 2015. Designerii nu apartin brandului Cadillac, ci sunt creatori influenti si in ascensiune, ce fac parte din grupul New York Men’s Day. Acest grup este punctul de pornire al evenimentului New York Fashion Week: Men’s si are ca scop promovarea noilor designeri din acest segment. Creatiile au fost aprobate de Nick Wooster, in materie de stil, cat si de Cadillac, pentru a fi in aceeasi directie cu brandul. Nick Wooster este un recunoscut expert in moda pentru barbati si a fost cooptat in acest proiect pentru a alege creatiile cele mai semnificative din aceasta colectie. Tinutele alese porta semnaturile lui David Hart, Ernest Alexander si Cadet, alaturi de Mark McNairz New Amsterdam, J. Lindeberg, Timo Weiland si Gents. Directia aleasa este de casual-elegant, piesele putand fi introduse in orice stil de viata. Preturile variaza intre 59 si 2.000 de dolari si sunt disponibile din 9 septembrie, in exclusivitate pe situl gilt.com.
Lunile urmatoare vor decide daca aceast pas in lumea modei va fi unul spre viitor, dar pentru acest moment pare o idee ce va prinde in randul noii generatii.
[nggallery id=324]

Be first to comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.