PERFECŢIUNEA ESTE PLICTISITOARE #GOWITHTHEFLAW

Diesel FW17 brand campaign video 130s clean 16x9_APPLEPRORES_12190

Ȋn timp ce întregul web este în căutarea perfecțiunii, Diesel celebrează imperfecțiunea în noua campanie GO WITH THE FLAW, regizată de François Rousselet.

Diesel a militat întodeauna pentru schimbarea conformității. Uniformitatea din zilele noastre este în căutarea perfecțiunii, uitaţi-vă pe canalele social media: vacanța perfectă, pozele perfecte, viața perfectă, menținerea în eternul status quo. It’s going with the flow.
Compulsive (insta size)
It’s time to GO WITH THE FLAW.

Într-adevăr, am spus FLAW. Nu flow. A fi diferit pentru că a fi #perfect/ #flawless se dă uitării. Mergi înainte cu ce ai, chiar dacă nu este idealul. Îmbrățișează ce nu poți controla. Găsește curajul să îți porți cu mândrie defectele, urcă pe scaunul din față și bucură-te de călătorie.

Este timpul să acceptăm greșelile, să fim pro remakes, să începem de la 0 fără să știm ce ne așteaptă. MERGI ÎNAINTE cu a fi nesăbuit, cu megalomania, cu shoppingul compulsiv, cu a fi leneș, cu a fi băgăcios sau uituc. Chiar și cu pielea ta arsă de soare.
Megalomania (insta size)
„Aveam cincisprezece ani când mi-am făcut primii blugi cu mâna mea. Bineînțeles că nu erau perfecți. Dar asta îi făcea să fie speciali – și unici, ca tot ceea ce am făcut de-a lungul istoriei de până acum”, spune Renzo Rosso, fondatorul Diesel. „Mereu am fost atras de neconvențional pentru că asta te deosebește de mulțime.”
Diesel FW17 brand campaign video 130s clean 16x9_APPLEPRORES_11303
Un clip de François Rousselet, regizorul francez care a creat videoclipuri pentru Snoop Dogg, Ma-donna și Rolling Stones este în centrul campaniei GO WITH THE FLAW. În timpul scurmetrajului, Edith Piaf cântă provocator ‘Non, je ne regrette rien’, ȋn timp ce distribuția îmbrățișează disconfortul din viața de zi cu zi – și se ridică deasupra, râzând.

Ai citit?  O noua exceptie de la Thierry Mugler

Întărzii mereu? Vei avea o intrare măreață. Sforăi în secret? Iubitul tău va avea muzică de fundal. Dansezi prost? Vei face senzație pe YouTube. Leneș? Nu îți vei irosi energia. Stilizează-ți defectele în ceva extra – fiindcă succesul se găsește în afara sferei comune. Perfecțiunea este overrated.

„A fi unic este mult mai frumos decât a fi perfect”, explică directorul artistic Diesel, Nicola Formichetti, al cărui casting cuprinde oameni care arată incredibil și care au trăsături aparte şi ȋntăresc mesajul de self-love. „Schimbă modul de a privi lucrurile astfel încât și răul să devină pozitiv, depășind astfel obstacolele și temerile. Vei avea cea mai bună viață posibil.”

Campania 2017 Toamnă-Iarnă a fost lansată într-un eveniment oficial la Beijing. Pentru această ocazie, Diesel, în urma unui parteneriat cu Chris Lee, un idol din industria muzicală chinezească, a dezvăluit o colecţie capsulă limitată care pledează pentru o abordare sinceră față de ego și pentru celebrarea imperfecțiunii.
Recklessly (insta size)
Imaginile campaniei pentru panouri si print au fost realizate de Tom Sloan, în timp ce conceptul a fost realizat în colaborare cu agenția Publicis Italia.

Despre Diesel
Diesel este un lifestyle brand internațional inovator, care produce o gamă largă de jeans, îmbrăcăminte și accesorii. Din 1978, de când a luat naștere, Diesel a evoluat, ajungând un lider în industria denim și premium casual wear şi devenind o alternativă la variantele luxury existente pe piață. În ciuda evoluției, filosofia Diesel rămâne aceeași: un brand care militează pentru pasiune, individualitate și exprimarea sinceră.

CREDITE:

Client: Diesel
Chief Marketing Officer: Dario Gargiulo
Creative Director: Nicola Formichetti
Global Head of Advertising, Media & Product Marketing: Giada Gheno
Head of ADV and E-comm Production: Deborah Salbego

Agency: Publicis Italia
Global Chief Creative Director Publicis WW e Ceo Publicis Italia: Bruno Bertelli
Executive Creative Director: Cristiana Boccassini
Global Digital Creative Directors: Milos Obradovic, Mihnea Gheorghiu
Creative Supervisor: Costanza Rossi
Art Directors: Simone Di Laus, Cecilia Moro
Copywriters: Beatrice Mari, Fabio Caputi
Head of Planning: Bela Zieman
Senior Creative Planner: Noa Dekel
Account Team: Giada Salerno, Maria Elena Gaglianese
Agency Producers: Cecilia Barberis, Matilde Bonanni
Art Buyer: Barbara Centazzo

Production Company: Division Paris
Director: Francois Rousselet
DOP: Simon Chaudoir
Editor: Nicolas Larrouquere
Producer: Jules De Chateleux

Post production: MPC London
VFX Supervisor: Timo Huber
VFX Producer: Lydia Evitt
Grade: MPC
Colourist: Richard Fearon

Music Design and Editing: GRAND CENTRAL

Photographer: Tom Sloan @Lalaland Artists
Post Production: Studio Invisible

Stylist: DAVEY SUTTON

Be first to comment