ȊN TIMP CE BRANDURILE PROSPERĂ ȊN LOGOURI – DIESEL CREEAZĂ UNUL NOU!

New York, februarie 2018. Acum câteva zile, DIESEL a deschis ȋn secret un magazin autentic denumit DEISEL pe Canal Street, foarte departe de Fifth Avenue sau de alte zone de referinţă pentru fashion, magazinul knock-off fiind plasat chiar ȋn mijloculul celei mai celebre destinaţii de fake-fashion din New York.

Cumpărătorii nu au bănuit, probabil, atunci, dar item-urile DEISEL pe care le-au cumpărat erau, de fapt, piese unicat special create de echipa de design Diesel şi camuflate cu fake logo DEISEL. Acei clienţi norocoşi au luat acasă nişte piese rare, care cel mai probabil vor deveni item-uri de colecţie. Acţionând conform stilului original Canal Street, interiorul magazinului şi acţiunea de vânzare au fost reproduse cât mai autentic, iar ȋntregul experiment a fost surprins ȋntr-un clip care ȋi celebrează pe cei care sunt suficient de curajoşi să se abată de la calea bătătorită pentru a-şi găsi propriul stil unic.

Mergând pe trendul actual care promovează logomania şi chiar ȋn momentul ȋn care clienţii par să se distanţeze de piesele ultra branduite, Diesel se joacă şi ȋşi ȋncurajează fanii să se simtă liberi să poarte orice ȋşi doresc. De ce? Pentru că acesta este momentul să ȋi celebrăm pe cei care “vor cumpăra nişte etichete, cu doar 20 de dolari ȋn buzunar, mizând pe un rezultat care să fie fu****g awesome”.

Dacă aţi ratat deal-ul din NY, staţi liniştiţi! Ȋncepând din 13 februarie, piesele DEISEL pot fi găsite pe Deis… nu, pardon, pe Diesel.com.

Conceptul campaniei a fost dezvoltat ȋmpreună cu agenţia de creaţie Publicis.

Despre Diesel

Diesel este un brand de lifestyle inovator internațional, care produce o gamă extinsă de jeans, îmbrăcăminte și accesorii. De la crearea sa în 1978, Diesel a evoluat de la a fi un deschizător de drumuri în industria denim, la un brand premium casual wear, devenind o alternativă reală a variantelor luxury existente pe piață. În ciuda evoluției, filosofia Diesel rămâne aceeași: un brand care militează pentru pasiune, individualitate și exprimarea de sine.

Ai citit?  Philipp Plein s-a intors la Milan Fashion Week

Creative Credits

Client: DIESEL
Campaign Title: DEISEL

Agency: PUBLICIS NEW YORK
Chief Creative Officer: ANDY BIRD
Executive Creative Directors: LUCA PANNESE, LUCA LORENZINI
Associate Creative Director/Copywriter: BRYCE HOOTON
Associate Creative Director/Art Director: KRISTEN KOOP
EVP, Chief Production Officer: LISA BIFULCO
VP, Executive Producer: TIM LEGALLO
Business Manager: ADRIENNE LUDVIGSEN
Account Directors: MELANIE LYON, JAMES BUNDY

Global Team:
Global Chief Creative Director Publicis WW and CEO Publicis Italia: Bruno Bertelli
Executive Creative Director Publicis Italia: Cristiana Boccassini
Digital Creative Directors Publicis Italia: Milos Obradovic, Mihnea Gheorghiu
Head of Social: Stefano Perazzo
Social Media Manager: Doina Tatu
Strategic Planner: Noa Dekel
Account team Publicis Italia: Barbara Pusca, Camilla Poli

Production Company: Rival School Pictures
Director: Andrew Lane
Executive Producer: James Blom
Production Supervisor: Doug Smith
Asst. Production Supervisor: Connor Vassar

Editorial Company: Cosmo Street
Editor: Aaron Langley
Producer: Paolo Solarte
Audio Record & Mix: Duotone
Music: Music: Alessandro Cristofori and Diego Perugini for Stabbiolo Music

Be first to comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.