DIESEL PREZINTĂ PROIECTUL RED TAG

O nouă platformă incubator care va găzdui designeri influenţi şi colecţii capsulă.

Debutează cu Shayne Oliver.

 

PARIS, 2018 – Diesel anunţă lansarea Red Tag Project, o platformă revoluţionară, concepută pentru a găzdui designeri internaţionali care să creeze colecţii-capsulă ce vor fi distribuite exclusiv de retaileri selecţionaţi, din întreaga lume. Proiectul Diesel Red Tag a fost creat pentru a găzdui un dialog şi un tip de interacţiune unice între Diesel şi comunitatea fashion. Fiecare designer implicat va îmbina estetica şi sensibilitatea creativă, interpretând semnăturile Diesel: denimul şi îmbrăcămintea sport. Rezultatul – haine şi accesorii iconice şi curajoase în acelaşi timp.

 

Shayne Oliver, care a făcut parte din crearea label-ului New Yorkez Hood By Air şi a terminat de curând un stagiu la Helmut Lang, deschide primul capitol al Red Tag Project. Colecţia capsulă a lui Oliver va consta într-un lineup de 10 look-uri.

SHAYNE OLIVER

“Iubesc moştenirea cu rădăcini americane a denimului, precum şi inima italiană a Diesel. Această colecţie capsulă este cu adevărat limbajului lui Renzo, fondatorul brandului. Estetica denimului rafinat şi bine definit care devorează excesul trendurilor,” spune Shayne Oliver.

MATH5398

“Acesta este un moment vibrant pentru Diesel: lucrăm la o serie de iniţiative globale, dintre care una este aceasta, cu cei mai creativi şi radicali designeri internaţionali, precum Shayne,” spune Renzo Rosso, fondator Diesel.

Fiecare colecţie din această iniţiativă va fi organizată şi distribuită de Tomorrow London Ltd., platforma de modă care oferă consultanţă celor mai inovative branduri pentru o varietate unică de servicii.

Be first to comment