DIESEL JOGGJEANS, MADE TO RUN AWAY

Spre deosebire de multe profiluri de dating, datele nu mint. Și datele spun că, în fiecare zi, în lumea datingului online, există 5 milioane de potriviri. Doar un milion din acestea duc la o întâlnire față în față. Acum, câte dintre aceste prime întâlniri sfârșesc printr-o tentativă frumoasă și romantică sau cel puțin printr-un act cât de cât decent de… iubire? Exact.

Dar nu vă îngrijorați, Diesel este aici pentru a întinde o mână de ajutor. Pentru aceia dintre noi care au fost prinși în aceste prime întâlniri din care și-ar fi dorit să se teleporteze în altă parte, acum există JoggJeans, denimul făcut pentru a evada din întâlnirile dezastruoase.
Diesel SS18 JoggJeans campaign_MALE_Horizontal
Inspirat de cele mai scurte și nereușite povești de dragoste de pe internet, Diesel a realizat un film online care pune în lumină acești jeans care sunt alegerea perfectă pentru întalniri romantice.

În clip, acest tip trece printr-un lung șir de întâlniri cu tot felul de tipologii de oameni. De la cea mai rece și dezinteresată persoană, la un bărbat numit Monica ce (probabil ați ghicit deja), arată complet diferit de poza sa de profil.

Scurtmetrajul este doar o parte din campania integrată la nivel global creată de Publicis Italia și include reclame printate, OOH, e-commerce, o serie de activări locale și conţinut de social media nișat, care informează și le furnizează amatorilor de întâlniri echipamentul perfect pentru a evada.

Așa că, data viitoare când sfârșești la un date cu cineva care, să spunem, vrea să locuiască doar cu tine în pădure, departe de orice urmă de civilizație, nu sta acolo politicos. Asigură-te că porți JoggJeans, ridică-te și ia-ţi repede tălpăşiţa.

Ai citit?  Cea mai mare chitara din lume la Hard Rock Café, in Dubai

Pentru asta au fost concepuți de către Diesel.

Despre Diesel
Diesel este un brand de lifestyle inovator internațional, care produce o gamă extinsă de jeans, îmbrăcăminte și accesorii. De la crearea sa în 1978, Diesel a evoluat de la a fi un deschizător de drumuri în industria denim, la un brand premium casual wear, devenind o alternativă reală a variantelor luxury existente pe piață. În ciuda evoluției, filosofia Diesel rămâne aceeași: un brand care militează pentru pasiune, individualitate și exprimarea de sine.

CREDITE:

Agenţie: Publicis Italia

Video:

Production Company: The Family

Regizor: Marco Prestini

Key Visuals:

Fotograf: Andrea Olivo

Be first to comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.